Door op 16 maart 2014

800 persoonlijke contacten!

Ondanks het gure weer op zaterdag 15 maart 2014 togen de kandidaat raadsleden en vrijwilligers van de PvdA Lochem weer de buurten in.canvassenmet otwinvandijk
In aanwezigheid van Tweede kamerlid Otwin van Dijk en collega-PvdA-ers uit diverse gemeenten in de Achterhoek, trok  ‘s ochtends de stoet door het centrum van Lochem met de bekende rode rozen.
‘s Middags bezochten de  kandidaat raadsleden onder aanvoering van lijsttrekker en wethouder Wilma Heesen wijken in de omgeving van de Koedijk. Huis-aan-huis werden gesprekken gevoerd om de kiezers te bewegen te gaan stemmen op woensdag 19 maart. Het thema zorg kwam vaak ter sprake, maar ook buurt gerelateerde zaken als parkeeroverlast en het gemis van speelvoorzieningen.

canvassen3Niet eerder heeft de Partij van de Arbeid zoveel mensen in en over hun woonomgeving gesproken. In drie zaterdagen zijn 800 persoonlijke contacten geweest in de gemeente Lochem.
De Partij van de Arbeid gelooft in de kracht van het persoonlijke gesprek voor een betere gemeente!