Door op 19 januari 2016

Prioriteit aan de Binnenstad

We nodigen je uit voor het tweemaandelijks Politiek Cafe van de PvdA afdeling Lochem op vrijdag 22 januari 2016 van 17.00 tot 18.30 uur in het Stadshuus aan de Markt in Lochem met als thema de Binnestad van Lochem.

De huiskamer van het Stadshuus aan de Markt in Lochem is dan het decor burgers en ondernemers die tijdens het Politieke Café ‘PvdA ontmoet…!’ hun zegje kunnen doen over prioriteiten die aan de Binnenstad van Lochem moeten worden gegeven.

Image 19-01-16 at 19.21Harrie Jager, retailadviseur en aanjager van vernieuwingen op het gebied van retail zal u via een prikkelende inleiding verleiden naar een prachtige binnenstad, die omarmd.  De Achterhoeker, woonachtig in Gelselaar, is goed met bekend met de landelijke, regionale en lokale ontwikkelingen en onder het motto  ‘Doe waar je goed in bent’, weet Harrie Jager met zijn verhaal mensen te boeien.

De PvdA nodigt een ieder uit die zich betrokken voelt bij de binnenstad en wil graag zoveel mogelijk ophalen, zodat zij kan sturen op beleid.

Graag tot zien op vrijdagmiddag!

Namens het bestuur, Mini Schouten en Jolande Bonzet

Waar ben je naar op zoek?