PvdA op bezoek bij EHBO Lochem

Door Ruben Otemann op 16 januari 2018

In Lochem staan vele EHBO vrijwilligers klaar om anderen te helpen bij ongelukken. Iedereen kan te maken krijgen met een klein of groot ongeval in de thuissituatie, op straat, bij het sporten of op het werk. Wie een EHBO-cursus heeft gevolgd kan op zo’n moment de juiste handelingen verrichten en het verschil maken.

Om de inzet van de EHBO vrijwilligers te waarderen ging de PvdA, met een rode taart, op 16 januari op bezoek bij de EHBO Lochem. Tijdens de herhalingscursus mochten er meegedaan worden in de les en zijn er vele interessante gesprekken gevoerd.

De Pvda is een ervaring rijker, een leuk bezoek aan de EHBO Lochem met enthousiaste vrijwilligers, dat maakt de gemeente zo mooi, unieke initiatieven door vrijwilligers om anderen iets te brengen.

Mocht u na het lezen van dit artikel ook enthousiast over de EHBO Lochem zijn of vrijwilliger willen worden? Kijk dan op de website www.ehbolochem.nl

Ruben Otemann

Ik ben Ruben Otemann, 41 jaar oud, getrouwd met Marion en wij wonen aan de prachtige Koedijk in Lochem. Beroepsmatig heb ik veel ervaring in het onderwijs. Na de Pabo heb ik gewerkt als groepsleerkracht en sinds een aantal jaren ben als intern begeleider verantwoordelijk voor de leerlingenzorg op verschillende scholen in de Achterhoek. Als

Meer over Ruben Otemann