Stem zeker Partij van de Arbeid!

Door Martine Willems op 19 maart 2018

Het aftellen naar de gemeenteraadsverkiezingen is begonnen, over een paar dagen gaan we naar de stembus en dan kunt u een keuze maken voor de komende vier jaar. Ik roep u op, ga stemmen, want uw stem kan het verschil maken.

Een stem op de Partij van de Arbeid is een stem die zorgt dat u van een aantal zaken zeker kunt zijn:

• Dat de huishoudelijke hulp blijft bestaan!
  • Dat we werk maken van werk! We zorgen dat mensen in de bijstand begeleid worden naar werk en dat er samengewerkt wordt met het bedrijfsleven en met scholen, in Lochem en in de regio. We ondersteunen het bedrijfsleven als er goede initiatieven en ideeën zijn en verwelkomen nieuwe bedrijven met open armen. Zo kun je optimale kansen creëren voor iedereen en tegelijkertijd bijdragen aan een sterke economie.
  • En natuurlijk moet u zeker kunnen zijn van een goed sociaal vangnet en van een toegankelijke overheid.
  • Van een duurzame toekomst, huizen verduurzamen, nieuwe huizen duurzaam bouwen, energieproductie in Lochem en zuinig zijn op onze prachtige natuur!
  • Dat er geen mega Lidl komt in het centrum van Lochem, maar betaalbare woningen!
  • Dat er geen wachtgebied komt of laagvliegende vliegtuigen boven onze gemeente. Dat doen we samen met onze PvdA collega’s van de Provincie Gelderland en in de Tweede kamer. Het grote voordeel van het stemmen op een partij met een landelijk netwerk.
  • Jong en oud moeten er zeker van zijn dat ze veilig thuis kunnen komen, naar hun werk kunnen gaan of met hun kinderen naar school kunnen gaan! Daarom moeten we zorgen voor goed onderhouden en veilige wegen en een veilige en schone leefomgeving. Een omgeving waar het afval twee wekelijks opgehaald wordt.

De kracht van PvdA Lochem is een lokale lijst met mensen uit verschillende kernen van de gemeente Lochem. Mensen die hier geboren en getogen zijn of hier al lang wonen en door hun maatschappelijke betrokkenheid en inzet precies weten wat er speelt, gesteund door een landelijk netwerk dat ons lokaal versterkt. Als voorzitter van de afdeling ben ik trots dat onze lokale kandidaten weten wat er speelt in onze gemeente en zich daarvoor inzetten. Van de leefbaarheid in Epse waar geen supermarkt meer is, tot aan onveilig oversteken bij de Nieuwstad voor schoolgaandekinderen. Van verborgen armoede in het buitengebied van Laren tot het Gasfabriekterrein in Lochem waar mensen geen behoefte hebben aan een mega Lidl en mensen liever een betaalbare woning kunnen kopen.

Stem daarom zeker 21 maart Partij van de Arbeid!

Martine Willems, Voorzitter bestuur PvdA Lochem #3

Martine Willems

Ik ben Martine, 46  jaar, getrouwd met Bart en moeder van 3 dochters. Ik ben opgegroeid in Holten en heb op veel verschillende plekken in binnen en buitenland gewoond, maar sinds 2008 woon ik met veel plezier in Lochem!  In het dagelijks leven draag ik bij om de wereld van werk mooier te maken. In

Meer over Martine Willems

Waar ben je naar op zoek?