Door op 10 maart 2014

Partij voor de Arbeid in gesprek met bewoners in Eefde, Gorssel en Epse

Kandidaat-raadsleden en vrijwilligers van de PvdA Lochem hebben twee zaterdagen achtereen buurten en kernen in de gemeente Lochem gezocht.

Deur aan deur werd door enthousiaste PvdA ers aangebeld bij bewoners die zich graag lieten verrassen door de bekende rode roos. De raadskandidaten van de PvdA willen graag weten wat er in de buurten in Lochem of in kernen van de gemeente leeft.

Uit de honderden gesprekken bleek dat 90 % van de inwoners erg prettig woont in de huidige omgeving.

Het woonplezier in Epse en Eefde werd bijzonder hoog ervaren. In Eefde werd wel het gemis van winkels vaak genoemd, in Epse ervaart men de politiek te veel op afstand en in de Graaf/Gravinnenbuurt in Lochem maakt men zich zorgen over de verkeerveiligheid en worden speelvoorzieningen voor kinderen gemist.

De acties van de Partij van de Arbeid het zogeheten Canvassen werd erg gewaardeerd en aanstaande zaterdag zullen de raadskandidaten opnieuw buurten in Lochem aandoen om het belang van stemmen op woensdag 19 maart 2014 te vergroten.