Warme feestdagen voor iedereen.

22 december 2022

Feestdagen moeten voor iedereen feest zijn. Maar hoge energieprijzen en gierende inflatie treffen mensen hard, de kachel gaat een paar graden lager en een grote groep mensen heeft het (financieel) moeilijk. De PvdA is de partij die al jaren strijdt voor bestaanszekerheid en daarom hebben wij in november met succes gezorgd voor een breed pakket aan maatregelen om energiearmoede aan te pakken.

Daarnaast zijn wij heel blij dat buslijn 56 (nu buslijn 57) terug is, belangrijk voor iedereen die met het OV reist! Een mooi succes dat wij behaalden samen met inwoners, dorpsraden en met onze PvdA collega’s in de provincie en de tweede kamer!

We blijven ons inzetten voor een warm 2023, zodat u zeker kunt zijn dat we duurzaam investeren in betaalbare nieuwe woningen en bestaande woningen en natuurlijk alle andere zaken die onze Lochemse samenleving raken. We wensen jullie hele warme en gezellige feestdagen!