Wat vind jij?

24 december 2022

PvdA Lochem stelt inwoners de vraag wat zij vinden van de plannen van de gemeente Lochem voor 2022-2026. De komende periode zullen er enquêtes, ook wel polls, op social media komen. De stellingen in deze polls komen rechtstreeks uit het collegeprogramma “Samen in Lochem” (klik op de link voor het programma).

De plannen van de gemeente Lochem zijn er voor jullie. En daarom willen wij graag weten wat jullie belangrijk vinden op onder andere het gebied van zorg, wonen, openbare ruimte en natuurlijk ook duurzaamheid.  Zijn jullie het er mee eens, of zie je het graag toch anders? Laat het dan weten in de polls.

Wat wij er dan vervolgens mee doen?

Al jullie antwoorden nemen wij mee in onze plannen voor de komende (nog maar) 3 jaar. Zo maken we samen het Lochem waar je graag – met liefde – woont.

Wilt u los van deze polls eens met ons praten, over de plannen van de gemeente Lochem, of elk willekeurig ander onderwerp waar u zich zorgen om maakt. Dan kunt u gewoon bij ons aanschuiven tijdens één van onze fractie-avonden.  Voor meer informatie hierover kunt u bellen met Jos Israel, hij is te bereiken op 06 – 140 681 98.