Excuses van de wethouder voor slechte informatievoorziening

Door Martine Willems op 15 september 2020

De zomerperiode is bijna voorbij. Een periode dat we elkaar weer konden ontmoeten en genieten van het mooie weer, we hopen dat u een fijne zomer heeft gehad.

Inmiddels zijn de scholen weer begonnen en zijn velen weer aan het werk. Anderen hebben hun baan verloren en hun toekomstperspectief op de arbeidsmarkt is onzeker. En ook veel ondernemers en andere organisaties en voorzieningen hebben het moeilijk, zoals zwembaden, dorpshuizen, sportvereniging en de schouwburg. Goed dat daar steun voor komt, maar is het genoeg? En hebben we alle problemen in beeld? We gaan dit volgen en horen graag uw verhaal: [email protected]

De politiek begon na het zomerreces met een ”motie van treurnis” van PvdA en CDA voor wethouder Van Zeijts. De reden, heel simpel, tot twee keer toe informeerde de GroenLinks wethouder de raad niet of onvolledig over de afvalinzameling en een zonnepark in Barchem. En dat kan natuurlijk niet!

Gelukkig bood de wethouder excuses aan en beloofde beterschap. Fijn en belangrijk, want inwoners moeten zeker zijn dat de gemeente eerlijke en volledige informatie geeft.

Tot slot: Het virus is er nog steeds, dus zorg goed voor uzelf en anderen!

Martine Willems

Ik ben Martine, 46  jaar, getrouwd met Bart en moeder van 3 dochters. Ik ben opgegroeid in Holten en heb op veel verschillende plekken in binnen en buitenland gewoond, maar sinds 2008 woon ik met veel plezier in Lochem!  In het dagelijks leven draag ik bij om de wereld van werk mooier te maken. In

Meer over Martine Willems