Samen naar 2022!

Door Martine Willems op 20 december 2021

Samen naar 2022, dat klinkt gek met een nieuwe lockdown, samenkomen is sinds zondag beperkt mogelijk maar elkaar steunen des te belangrijker. Wij zijn allemaal klaar met Corona, maar Corona helaas nog niet met ons.

We zien dat het voor velen lastiger wordt in deze lockdown. Een gevoel van uitzichtloosheid, maar ook de financiële zorgen voor bijvoorbeeld veel ondernemers is een grote zorg. Laten we elkaar blijven steunen, door er voor elkaar te zijn, elkaar te helpen, ondernemers te steunen door lokaal te blijven kopen en afhalen op de manier die wel kan. Als samenleving moeten we hier samen doorheen, geen polariserende krachten en geluiden, maar vanuit medemenselijkheid en met respect voor elkaars mening en situatie.

De PvdA denkt aan iedereen die het zwaar heeft. We hebben hoop op een betere en sociale toekomst. Samen gaan we dit doen!

Het zal wederom anders zijn dan normaal, maar wij wensen iedereen hele goede feestdagen en een voorspoedig 2022! Help elkaar beetje en let op elkaar.

Vragen hebben of de hulp nodig van ons ombudsteam? “Whatsapp” 06 42187799 of mail: [email protected]

Martine Willems

Ik ben Martine, 46  jaar, getrouwd met Bart en moeder van 3 dochters. Ik ben opgegroeid in Holten en heb op veel verschillende plekken in binnen en buitenland gewoond, maar sinds 2008 woon ik met veel plezier in Lochem!  In het dagelijks leven draag ik bij om de wereld van werk mooier te maken. In

Meer over Martine Willems