Zeker zijn van een fijne plek om te leven

Door Martine Willems op 13 maart 2018

Zeker zijn van een fijne plek om te leven. Daar moet je in de gemeente Lochem van op aan kunnen. De afgelopen weken spraken we met verschillende inwoners over wat een fijne leefomgeving nou betekent. Mensen maken zich zorgen over de verkeersveiligheid. Bij scholen en in de buurten, maar ook op wegen zoals de N348 zijn teveel onveilige situaties en daar moet verandering in komen. Je moet er zeker van zijn dat je veilig thuis kunt komen, naar je werk kunt gaan of met je kinderen naar school kunt gaan! In de schoolzone de Nettelhorst zijn ze bezig met slimme ideeën, die de PvdA van harte steunt!  En ook wordt er vooruitgang geboekt met de verkeersveiligheid bij MSG de Garve. Er was veel actie van de PvdA voor nodig, maar de gemeente is nu bezig met een onderzoek om de situatie  te verbeteren. De vaart zit erin, nu snel zorgen voor een veilige route naar en bij de scholen!

Verder hebben we ons in de raad hard gemaakt voor het twee wekelijks ophalen van het afval. Een servicegerichte gemeente die het afval op tijd ophaalt zodat u geen stinkende containers bij huis hebt, zo moet het wat de PvdA betreft. Helaas kregen we weinig steun en mogen de bakken nog maar eens per 4 weken aan de weg. Tijd voor verandering?

Stem dan zeker 21 maart PvdA!

Martine Willems

Ik ben Martine, 46  jaar, getrouwd met Bart en moeder van 3 dochters. Ik ben opgegroeid in Holten en heb op veel verschillende plekken in binnen en buitenland gewoond, maar sinds 2008 woon ik met veel plezier in Lochem!  In het dagelijks leven draag ik bij om de wereld van werk mooier te maken. In

Meer over Martine Willems